דיילת אל על מעדה בכניסה למטוס • "זה מתכון לאסון"

    ארי וידר No Comments on דיילת אל על מעדה בכניסה למטוס • "זה מתכון לאסון"
    7:45
    03.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ס"ה – ס"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מקצוע הדייל נראה זוהר לרבים אשר מביטים בקנאה על הצעירים שמרבים לטוס ברחבי העולם ועוד מקבלים על כך תשלום, אלא שדיילים שעוסקים ביום יום במקצוע מספרים כי מדובר במקצוע שוחק שאינו מתגמל דיו.

    בקרב דיילי חברת אל על התעוררה השנה סערה לאור הוראת החברה לדיילות החברה לנעול נעלי עקב במשך כל זמן הטיסה. אל על התקפלה לאור הסערה, אולם היום היא שבה לזירה, לאור מקרה שאירע לפני יומיים כאשר דיילת מעדה בכניסתה למטוס, ונאלצה לשוב לביתה.

    "מצאתי את עצמי משתטחת על מדרגות הברזל הסופר בטוחות האלה שמובילות למטוס, טסה הביתה חזרה עם מונית כואבת ועצבנית" כתבה הדיילת שמעדה והוסיפה "אני לא מבינה למה אני צריכה בכל פעם מחדש להסתכן בשבירת רגל / עיקום קרסול / סתם פצע מדמם?" שאלה והוסיפה: "זה לא סוד שהעקבים שלנו בשילוב של המדרגות הרעועות האלה זה מתכון לאסון, ומסתבר שכולם כבר יודעים על זה".

    "לדעתי צריך להפסיק עם שטות העקבים האלה ובכלל למה שלא ניכנס למטוס מהטרמינל כמו בני אדם" כתבה לה בתגובה דיילת אחרת.

    דיילת נוספת שהגיבה כתבה כמו גם רבות אחרות על הקושי שבנשיאת מזוודת הטרולי בתוספת תיק היד של הדיילות במעלה המדרגות. "צורת העלייה למטוס אינה בטיחותית, בשילוב עם הטרולי, תיק היד ולפעמים החלקלקות של המדרגות עם הגשם. נוסיף את העקבים שמאז ומתמיד היו חלק מההופעה הייצוגית שלנו עד למטוס. זה מתכון לאסון".

    מאל על נמסר בתגובה: "המקרה אירע לפני יומיים. הדיילת מעדה בקצה גרם המדרגות עליו צועדים מדי יום מאות אנשי צוותי האוויר של אל על. אתמול שבה הדיילת לעבודתה ועלתה על טיסה לטורונטו".



    0 תגובות